2011

Skita dåååålig uppdatering men det är för att bloggen är så ful och jag är usel att fixa designer och sånt så jag vill inte ens försöka hehe.
Men jag har hunnit göra mycket nu när jag inte har bloggat.
På nyår var jag med Patricia vi kekade gott och tittade på fyrverkerierna och sånt.
Vi tog det mest lugnt och mysigt, ni skulle sett vårat försök att tända tomtebloss.
Vi hade ingen tändare så vi var tvungna att ta tändstickor och dom blåstes bara ut hela tiden.
Vi tog slut på ett helt paket tändstickor för att tända typ tre stycken lyckat!

Idag ska jag nog med min bror och titta på Gatt rean fast jag vet inte sen ikväll tror
jag att jag sover hos Johanna eller P.

Men nu ska jag göra mig i ordning. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0