Filmtips: TRASSEL

Till alla som är lika töntiga som mig, Patricia och Johanna som
fortfarande ser tecknade filmer på bio!
I helgen såg jag och mina fina vänner P och Johanna på bio,
Johanna den gulliga bjöd oss, najs!

Den handlar om Rapunsel som blev kidnappad av en ond häxa när hon var
bebis. Anlednigen till hon blir kidnappad är hennes förtrollade hår.
blabla okej jag suger på sånt här.
Den var bra! jag trodde den skulle vara väldigt seg film men jag blev posetivt
överaskad! Vi såg den i 3D vilket inte behövs eftersom det inte var några speciella grejer.
Men iallafall alla som är sugna på se en söt men endå spännande tecknad film
se denna ni blir inte besvikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0