Min lilla dag

Den började inte så great vaknade 10, jag börjar igentligen 9.35 så blev lite halvt stressad.
Så missade hela NO:n men det är sådant som händer. Jag har verkligen känt mig som en knarklangar tant hela dagen. Och det var inte så att jag bara kände mig som det, jag ser verkligen ut som en. Jag drog bara igenom
borsten i håret tre gånger kanske för att jag hade det så brottom.
Mitt smink blev verkligen misslyckat. Ja allt var helt bläää! Men resten av dagen var iallafall lyckad! Gjorde bokrecension som gick bra! Så tummen upp på det.

Efter skolan gick jag och Elin hem till mig och tog en fika och pratade lite skit Sen drog vi hem till henne och tog det lugnt och tittade på tv och mös! Ja, det var min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0