Jag hatar öroninflammation

Fyfan mitt öra tjuter heeeeela tiden, det gör så ont i bland så det känns som jag ska svimma!
Ja, va det känns bra wohoho, jag lär inte kunna göra så mycket de närmaste dagarna heller
kul att ligga inne hela lovet. Eller nää blir friskt snart får vi hoppas. 

Jag roar mig allafall lite, jag ligger och tittar på Greys anatomy som typ måste vara värdens bästa serie jag rekomenderar den till alla små sötisar som läser min blogg. Bara en negativ sak om man rädd för blod och sånt kanske man inte klarar av att titta för att dom visar en hel del äckliga scener när dom opererar och så.
Men annars måste jag säga såhär..... Spring och köp! Juste inte för att någon lyssnar på mitt råd
men det är rea på cdon så det är typ halva priset på allt hehe så där kan ni köpa den.¨
Hopssan va jag babblar på om ovisentliga saker, nä nu ska jag fortsätta att titta sen ska jag försöka sova får se hur det går.   

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0