Hemma igen

Häj häj! Nu är jag hemma från min faster vi var där och firade lite julafton.
Mysigt mysigt, älskar mina kusinbarn det måste vara de gulligaste barnen i hela världen.
Men nu är jag jäkligt trött och har ont i örat, när
man har öroninflammation orkar nämligen inte göra så mycket.
Men i morgon ska jag försöka bli frisk så jag kan åka och och titta på mellandags rean.
Så i morgon ska jag bara chilla hela dagen ligga framför min vän televisionen haha.
Min plan är iallafall att vara frisk till tisdag, jag vill hinna träffa Ippe innan hon åker också. 
Ja, vi får se hur det blir med mina planer. Måste bara säga tycker ni inte att min 
bloggning har blivit bra? Jag tycker iallafall det. 

                                Halebop ahah halebop
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0