Detta fält måste fyllas i

Jag har sutt vid datan hela dagen fyfan va segt, har haft den tråkigaste dagen på länge.
Men det är så när man är sjuk, jag orkar inte vara hemma längre så jag måste ut
imorgon så åker jag Elin och Patricia och checkar reeeaaan!! Kommer få slåss med alla
andra cheyer dä ute menmen det är värt det.

Jag skulle ju igentligen till Norrland med Johanna nu på lovet men eftersom jag blev sjuk
så kunde jag inte föja med. Så nu har jag inte några planer till nyårsafton tråkigt.
Men jag och Patricia pratade om att träffa lite folk så det bli väl nice endå. 
Jag har iallafall en jättefin klänning som jag kan ha på nyår (Y)


Rrandom bild på en julkula mihhi

Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0