25 december

chenare! Min jul i går var bra, eller jag är sjuk så det är inte så jätte kul. Jag tror jag har öroninflammation (BAJS) men jag ska till dotorn i dag klockan halv fem. 
Jag får se vad lille doktorn säger om mitt öra. 

Jag fick iallafall jättefina julklappar igår, och till en viss förvåning passade alla kläder och alla var skitsnygga! För mig brukar det alltid vara minst två plagg som antingen är för stora eller för små men allt var perfekt (Y) Ni får se bild på allt senare. 

Just nu är jag hemma hos mormor och morfar, vi firar nämligen alltd jul här. Jag sitter och väntar på att det blir lunch snart det blir rester från julbordet. Jag älskar julbord måste vara den bästa maten i hela världen. Jag gillar nästan allt tillomed sill, lax och sånt som ingen brukar gilla menmen jag älskar det! 

När jag kommer hem får ni se mina klappar om jag hinner innan jag ska till doktorn.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0